1- تعمیر تجهیزات و ماشین آلات فراصوتی

بسیاری از شرکت‌های تجاری و افراد حقیقی در سالیان گذشته محصولات خود را از شرکت‌های خارجی تهیه ‌نموده‌اند. با توجه به عدم سهولت دسترسی به خدمات تعمیر محصولات کشورهای خارجی در داخل ایران، در بسیاری از موارد تجهیزات فراصوتی این ماشین آلات دچار مشکل شده است و صاحبان دستگاه با توجه به هزینه‌های بالای ارسال و دریافت محصول به شرکت اصلی و یا هزینه بالای خدمات پس از فروش شرکت‌های خارجی یا خود بدون داشتن تخصص به تعمیر تجهیز ‌پرداخته‌اند و یا محصول به صورت بلا استفاده در ‌آمده است. شرکت فراصوت تجهیز ایرانیان علاوه بر گارانتی محصولات خود، به صورت محدود و با بررسی مقدماتی، تعمیر و تجهیز ماشین آلات و تجهیزات فراصوتی را نیز به عهده می‌گیرد.

تماس با شرکت و بیان مشخصات تجهیز مورد نیاز و یا نیاز اصلی عملکرد تجهیز

ارسال مشخصات جزئی و تصاویر محصول معیوب

ارائه قیمت و زمان تعمیر

تعمیر و تست محصول تعمیر شده در محل شرکت

ارائه گارانتی (با توجه به شرایط محصول)

2- بروزرسانی (همراه با گارانتی) تجهیزات فراصوتی مورد استفاده در ماشین آلات​

بسیاری از ماشین‌آلات مانند دوخت انواع پارچه و ورق‌های نایلونی از فناوری فراصوتی جهت دوخت و برش و ایجاد پترن‌های مختلف در بافت و اتصال پارچه‌ها استفاده می‌نمایند. بعضا در برخی از این ماشین‌آلات تا 20 مجموعه التراسونیک به طور پیوسته در حال کار می‌باشد. شرکت فراصوت تجهیز ایرانیان آمادگی مشاوره در زمینه انتخاب ماشین‌آلات مناسب و تعمیر و یا گارانتی تجهیزات فراصوتی آن ها را دارا می‌باشد. شرکت‌ها و افراد حقیقی می‌توانند با تماس با شرکت اطلاعات پایه‌ای را در این رابطه دریافت نمایند. در صورت تمایل طرفین با برگزاری جلسات فنی و عقد قرارداد امکان ارائه خدمات خواهد بود

  • چرخ خیاطی فراصوتی/التراسونیک
  • ماشین آلات اتوماتیک تولید کیف دستی (Nonwoven Bag)
  • ماشین آلات اتوماتیک دوخت پارچه (Ultrasonic Embossing)
  • ماشین آلات برش و بسته‌بندی مواد غذایی (Ultrasonic Food Cutting)
  • تجهیزات جوش فلز (Ultrasonic Metal Welding)
  • تجهیزات جوش پلاستیک (Ultrasonic Plastic Welding)
  • هموژنایزرهای صنعتی اولتراسونیک (Ultrasonic Homogenizer)

3- مشاوره در خرید تجهیزات و ماشین آلات بر پایه فناوری فراصوتی / التراسونیک

شرکت فراصوت تجهیز  ایرانیان با دارا بودن متخصصین مجرب در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات فراصوتی همزمان با شناخت خوب از مشخصات، ویژگی‌ها و مزایا و معایب محصولات و برند‌های خارجی امکان ارائه خدمات مشاوره خرید و واردات انواع محصولات، تجهیزات و قطعات فراصوتی را دارا می‌باشد. در این زمینه امکان دریافت مشاوره تلفنی و در صورت لزوم جلسه حضوری برای دریافت مشاوره و عقد قرارداد وجود خواهد داشت.

Industrial Park construction (2019-2020)

4- نمونه‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات با مشابه خارجی

شرکت فراصوت تجهیز ایرانیان این آمادگی را دارد که در صورت دریافت نیاز از تجهیز و یا ماشین آلات مورد نیاز کارفرمایان داخلی، به ساخت نمونه مشابه اقدام نماید. در این زمینه با و یا بدون وجود اطلاعات فنی از محصول مد نظر امکان طراحی، بروزرسانی تجهیزات و ساخت ماشین آلات در این زمینه وجود خواهد داشت.